Fredag 15/4

Godmorgon!

Idag är jag vaken tidigt!

Det är kallt nu på morgonen när solen håller på att gå upp, -3 står det på termometern..
Så jag ska nog gå ut och gå en långpromenad när det blivit lite varmare, kommer nog bli kanonväder idag, det är ju inte ett moln på himlen!

Jag har ju förresten nya skor som jag glömt att berätta om ;)
Reebook Easytone, rumpskorna som går på reklam på TV.. Riktigt snygga och SKÖNA! Me like!
Jag går ju så mycket om dagarna, så det är lite extra träning, perfekt!

 

Så ser skorna ut..

 

Annars har det väl inte hänt så mycket, var ledig igår så vi var ute hela dagen i solen. Jag släpade fram vedklyven och klyvde upp nästan en halv tall! Det ni!

 

Idag jobbar jag, dock bara 16-21. Men det är skönt, har hela dagen på mig att göra vad jag vill. Plus att jag jobbar lör-sön också. Det går bra nu ;) $$

 

Nej nu ska jag sätta på tvättmaskinen såhär på morgonkvisten, såg nu att klockan inte ens är 06.00 :O

Uppdaterar senare..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0