Lista

Har du flickvän/pojkvän?: Ja <3
Är du kristen?: Nej det är jag inte.
I vilken månad på året fyller du år?: April
Favorit hamburgeresturang?: Mcdonalds.
Har du varit utomlands?: Självklart
Vad har du för färg på dina ögon?: Blå
Vad har du för hårfärg?: Blond
Bor du i hus eller lägenhet?: Hus
Vad är det för färg på ditt hus?: Rött
Gillar du någon kille?: Antagligen ja eftersom jag är tillsammans med honom?
Hur många barn vill du ha när du blir stor?: 2 max 3
Är du mörkrädd?: Väldigt!
Har du några kläder med märket diesel eller levis?: Nej verkligen inte.
Äter du kött?: Ja!
Vad är det för märke på dom skor du använder just?: Puma
Senaste film du kollade på?:
Sällskapsresan 1 och 2 :/
Har du msn?: Japp!
Är du en riktig kaffedrickare?:
Dricker kaffe ibland, så riktig kaffedrickare kan jag nog inte kalla mig.
Gillar du att bada?: Nej jag är en riktig badkruka så jag solar hellre.
Vem var din idol när du var 5 år?: Oj ingen aning!


Borstar du tänderna varje dag?:
Ja såklart, nåt annat vore ju vidrigt.
Sitter du mkt vid datorn?: Alldeles för mycket.
Vem ringde dig senast?:
Min pojkvän.
Vad tänker du på just nu?: Funderar på vad jag ska laga för mat idag, och kom fram till att det blir tacos.

Är du rädd för insekter?:
Väldigt väldigt rätt. Dom är vidriga.
Är sex viktigt i ett förhållande?: Jätteviktigt!
Har du någon alkoholhaltig dryck i kylen nu?:
Nej men jäger i frysen.
Har du sovit över hos någon av det motsatta könet nån gång?: HAHA! Ja?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0