En lista.

Favoritalkohol: Smirnof Ice, Bacardi breezer (pineapple).

Favoritfärg: Rosa och svart.

Framtidsplan: Bli en rik hemmafru, haha!

Tre prylar till en öde ö: Sambo, Smirnoff, Hawaiian tropic.

Är du vegetarian eller vegan? Nej, kött är gott.

Hur många har du kysst? Ärligt talat inte så himla många. Är kräsen, haha!

Hur många piercings har du? Naveln, tungan, näsan, 6st i öronen.

Två saker du skulle vilja ha: Sjukt mycket pengar och sex.

Önskehångel: Min älskling faktiskt <3

Pommes eller mos: Pommes!

strand eller storstad: Strand om det är varmt.


Vad gör du när du blir ledsen? Går och gömmer mig.

Vad längtar du till? Jag längtar som fan tills min mens tar slut för att vara ärlig, haha!

Favoritland: Thailand.

Favoritsnabbmatställe: Mcdonalds!

Vad har du i glaset? Julmust

Favoritte: Svartvinbär.

Favoritglass/ar: Ben&jerrys.

Vilken film får dig att gråta? Oj det är många. Titanic, bambi.. Alla som är det minsta sorgliga.

Om du fick 1 miljon: Så skulle jag bli överlycklig!

När grät du senast? Idag. Jävla menshormoner.


När skrattade du senast? Idag.

Vad är du rädd för? Mörker, att vara ensam, nya saker.

Favoritmat: Bigmac! HAHA!

Maträtt du avskyr: Vidriga saker som bruna bönor, lutfisk, isterband osv.

Favoritgrönsak: Majs.

Favoritfrukt: Äpplen, även fast jag inte tål dom.

Grönsak du avskyr: Rädisa!

Frukt du avskyr: Avokado

Favoritplats att ha sex på: En öde ö ;)

Vacker människa: Oj, det finns många.

Klok människa: Jag tycker min pojkvän är väldigt väldigt klok :)

Meningen med ditt liv: Det vet jag inte än ;)

Vad åt du till frukost? Frukost blev det ingen, så min middag blev min frukost. Pannbiff!

Har du svarta kläder? Ja det har jag. Svart är fint.

Vem hade du senast en seriös pratstund med? Min pojkvän.

Brukar du svära mycket? Ja ganska ofta faktiskt.

Största misstaget som du begått? Att lita på en som stod mig nära.

Har du pojkvän? Jaaa <3

Är du kär? Väldigt kär.

Hur tidigt stiger du upp? 8-9 ungefär.

Hur många timmar sover du per natt? Oj, det är väldigt olika. Allt från 2-12 timmar.

Kan du stå på händer? Ja.

Favoritserie: Sex and the city, 2½ men, NCIS.

Gröna eller röda äpplen? Gröna.

Har du raggat på internet? Raggat och raggat, nja.

Bästa barnprogrammet: Bumbibjörnarna!

Religon: Suger.

Amerikanskt eller brittiskt: ?? Amerikanskt, hatar britter..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0