Skönaste tofflorna!

Ni som följde min gamla blogg vet ju att jag köpte ett par fårskinnstofflor till D i "tidig julklapp".

Såhär skrev jag då:

Just det, förra veckan överraskade jag D med en liten present, ett par supermysiga fårskinnstofflor! Egentligen skulle det bli en av många julklappar, men vi kan ha ganska kallt på golvet ibland, så det var bättre att han fick dom nu!

Och gissa vem som var överlycklig då? Hihi.

Och jag vill bara tipsa er om hemsidan där jag beställde dom: www.heppo.se.
Supersnabb leverans och bra priser! Trevlig och hjälpsam kundtjänst har dom ockå!

Dom har inte bara tofflor, utan även skor från olika märken (bl a wildlower by kenza, UGG, mfl).
Funderar på att beställa ett par UGG, har inga bra vinterskor ju.

Bild från www.heppo.se


Här är iaf tofflorna, av märket shepherd. Supersköna!



Kommentarer
Filmskribenten

Titta in min blogg, skriver om filmer, handlingen osv :) Lägger upp nya filmer varje dag // Filmfantasten

2010-11-25 @ 15:22:30
URL: http://filmskribenten.blogg.se/
diana

Sådana har jag. Skitsköna :)

2010-11-28 @ 23:33:42
URL: http://www.metrobloggen.se/diana


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0