Dag 6 på utmaningen, min dag

Denna utmaning skulle ju då handla om min fredag..

På dagen gjorde jag inte så mycket, var ute med hunden, tvättade och städade.
Sen kom D och hämtade mig efter jobbet, vi drog till Heron City och köpte ny blåtandshandsfree tll honom. Blev även en billaddare för Iphone.

Sen gick vi till Team sportia, köpte knäskydd/knävärmare. Han får så ont i knäna när det blir kallt. Dags att operera det?
Självklart var dom för små upptäckte vi när vi kom hem, så dom måste bytas.

Efter det gick vi till Olearys, åt en supergod Boston Celtic, med päroncider till. Lättpåverkad har jag blivit också, dricker knappt aldrig längre.

Sen åkte vi hem, kollade lite på tv och somnade ganska snabbt.

Det var min fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0