Dag 3 på utmaningen, mitt utseende!

Det här var ju en kul utmaning, idag kör vi del 3, mitt utseende!

Den här var ju lite svårare, då jag inte vet vad jag ska skriva.

Men vi kan väl börja med att jag gillar mitt utseende. Finns några smågrejer som kommer fixas i framtiden, men överlag så är jag nöjd.

Från topp till tå då:

Mitt hår. Jag älskar mitt hår. Mitt blonda fina hår. Ja, you get the point?
Mina ögon är fina och blå.
Min näsa är en av grejerna som kommer ändras i framtiden, har en ful "knöl" som ska slipas bort.
Mina läppar kunde varit större, så jag skulle vilja prova restylane eller något liknande.
Mina bröst tycker jag om mer nu efter min operation, dock ska dom göras om. =)
Armar/händer är helt OK :)
Min mage ska bli platt som en pannkaka. Beach 2011 here i come ;)
Rumpa/ben kommer bli sjukt nice till nästa sommar har jag bestämt mig för!
Mina fötter är också helt OK, har storlek 37. Men ibland måste jag ha 38, speciellt om skorna är smala.

Nu kommer jag inte på något mer att skriva, så nu hoppar jag in i duschen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0