Dag 1 på utmaningen, presentation!

Jaha, då påbörjar vi den där utmaningen då, och börjar med en presentation!

Anne heter jag, men skriver gärna dit ett H i slutet, för att mitt efternamn börjar på det.
Jag är 21år, bor i ett rött hus med vita knutar med min underbara sambo som är 27år.
Vi blev tillsammans den 25 oktober 2009, så det är lite över året nu :)
Vi forlovade oss den 14 mars i år.

Gick hotell&restaurang på gymnasiet, endast för att jag var skoltrött, och ville gå nåt som var lätt. Dock ångrar jag det väldigt mycket nu i eterhand. Om jag kunde spola tillbaka tiden och göra ett nytt val skulle jag gått ekonomi.

Efter gymnasiet jobbade jag med telemarketing, sen slutade jag.
Just nu är jag arbetssökande, men förhoppningsvis inte länge till.

Vad kan man skriva mer?

Jo jag är pollenallergiker, så jag hatar verkligen våren ;)

Mitt favoritgodis är choklad och självklart fizzyflskor, ni vet dom där rosa/blå sura flaskorna? Älskar dom!

Nu kommer jag inte på nåt mer, haha!



Kommentarer
Laila

Jaaa det var jätte mysigt med sov morgon och maten var super god =)Gör du då?= )

2010-11-21 @ 19:50:53
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0