Ärlig lista

Vad gör du nu? - Ligger naken i sängen och ska försöka sova snart..
Vad ska du göra idag? - Ska skriva klart det här inlägget, sen dejta kudden.

Vad ser du minst fram emot just nu? - En lång väntan på att få veta om jag får jobbet eller inte!
Vad ser du mest fram emot? - Myshelg med D och julafton!

Vad vill du göra när du blir stor? - Jag vill jobba med ekonomi! Synd att jag inte kom på det för några år sen..
Vad vill du inte göra när du blir stor? - Jag vill inte bli ful och tråkig.. Haha!


Finns det någon folkgrupp du respekterar mindre än andra? - Jag är riktigt dålig på att umgås med tjejer. Förutom S då. Men det är bara för att vi är så lika. Tjejer snackar så mycket skit, hela tiden, om allt och alla. Orkar inte lyssna, haha!
Vad är det äckligaste du vet? - Bruna bönor, kålpudding, isterband och sån där vidrig mat.
Vad är det bästa du vet? - Ligga och mysa med D. Helt underbart!

Hur känner du dig nu då? - Pigg men trött, förväntansfull och otålig!


Kommentarer
Olof

"Tjejer snackar så mycket skit, hela tiden, om allt och alla. Orkar inte lyssna, haha!"



Ungefär så känns det med alla småflickor som skall ha en blogg dessa dagar, ditt är inget undantag.

Självklart är jag medveten om att jag inte behöver läsa och det misstaget kommer jag heller inte göra igen. Men jag är fundersam över vad som får en människa att starta en till synes helt meningslös blogg för alla utom möjligen sig själv, och det känns ju näsan lite psychovarning att skriva ner sitt liv på en hemsida för att själv läsa om det?

2010-11-25 @ 17:15:26
Anneh

Här är en som inte har en aning om vad han pratar om. Vem har jag snackat skit bakom ryggen på? Och så heter det DIN blogg, inte DITT blogg.

2010-11-25 @ 18:47:49
URL: http://anneh.blogg.se/
Olof

Min poäng var att din samt alla(?) (ej läst alla) andra småflickors bloggar är helt meningslösa och ointressanta.

Ditt blogg är det också, sen förstår jag inte hur du fick det till att jag påstår att du snackar skit bakom ryggen på folk.

2010-11-27 @ 19:33:26
Anneh

Därför att du citerade den meningen jag skrev, att tjejer snackar så jävla mycket skit.

Och fortfarande heter din din blogg, inte ditt blogg. Och att du skriver småflickor tar jag som en komplimang, fast att du vill att jag ska ta illa upp ;)

2010-11-27 @ 21:25:02
URL: http://anneh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0