Snart julafton..!

Är lite halvstressad om jag ska vara ärlig.
Städningen tog visst lite längre tid än jag trodde.. (antagligen för att jag börjar göra helt andra saker än att städa..? HÄHÄ)
Näe men idag ska jag iallafall tvätta all tvätt, så jag satte på tvättmaskinen såhär halv 6 på morgonen.

Bullen ligger som vanligt och sover, har märkt att han är väldigt trött på morgonen. Han går upp med oss vid 4, går ut och gör sin grej, äter lite, håller sällskap ett tag, sen går han och lägger sig. Just nu ligger han och snarkar, lilla grisen.

Idag ska D tydligen köpa julklappar till mig, blir inte förvånad över att han är ute i sista minuten.. Egentligen skulle han handla imorgon sa han, men han får visst sluta lite tidigare idag.
Undra vad han köper? Är sjukt nyfiken!

Har betalat alla räkningar också nu på morgonen, skönt att slippa tänka på dom :)

Nu blir det frukost!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0