Min älskling <3

Jag är inte så bra på att skriva kärleksfulla dikter, fjortisnoveller om hur det alltid ska vara vi eller jämföra dig med allt sött, ulligt och gulligt som finns.
Jag önskar att jag hade en vacker dikt att citera, eller en vacker sommaräng att jämföra med.

Men allt jag har att säga kan jag sammanfattas med ett ord, kärlek.
Jag är priviligerad att få ha träffat dig och hoppas att jag alltid kommer få ha dig i mitt liv.

När mitt liv svajat som en flaggstång i orkan, och jag inte vetat hur jag ska lösa det, så har du stöttat men aldrig dömt, hjälpt men aldrig pressat mig.
Du känner mig, du förstår mig och du vet vem jag är.

Du uppskattar och älskar mig för den jag är.

I'll love you till the day I die <3


Kommentarer
Becca

sv: ursäkta sent svar, har haft lite dåligt med tid de sista dagarna :b

allt bra med dej?? :D

2010-12-29 @ 17:16:16
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Anonym

Den vackraste kärleksförklaring nånsin!

2010-12-30 @ 17:12:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0