List it

10 FAVORITER
Färg:
Svart och rosa
Mat: Thaimat
Band: Inget speciellt.
Film: SATC, Djävulen bär prada, gone in 60 seconds, osv osv, finns massor!
Bok: Finns många. bra.
Sport: I så fall att titta på hockey, det är rätt kul!
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Choklad och blåbär
Tid på dygnet: Kvällen

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Glad men trött
Smak: Cola
Kläder: Hotpants.
Bakgrund: Sambon och hunden som snarkar ikapp.
Nagellack: Inget alls
Tid: 00:26 
Irritationsobjekt: Se tidigare inlägg.


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nja
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Tror inte det
Kysst någon du inte känner: Ja


3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Min älskling
Du tycker om: Finns några jag tycker om, och ni vet vilka ni är <3
Du inte gillar: Många fler än dom jag gillar.

2 VAL
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN: Att våren kommer snart, och att jag vinner på lotto.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0