Kallt!

Det är riktigt kallt här nu på morgonen, -16 står det på termometern.

Jag har sovit riktigt dåligt inatt, kan aldrig sova när det är fullmåne. Först kunde jag inte somna, och när jag väl lyckades, sov jag väldigt oroligt. Låg och vände och vred på mig hela natten.
Sen när klockan ringde 4 fattade jag ingenting! Men det var bara gå upp och göra frukost åt D, ta en cigg (usch jag har börjat igen, men en månad klarade jag iallafall), säga hejdå, och nu ligger jag här i sängen igen och väntar på att det ska bli ljust ute.

Idag ska jag ta tag i den där städningen jag har pratat om flera dagar. Alltid har det kommit nåt i vägen..
Jag ska plocka undan massa grejer, bära ut saker i förrådet, dammsuga, torka hyllor m.m, skura golven och diska. Kommer ta hela dagen. Men fint kommer det bli!

Vi ska ju vara hemma på julafton, kanske blir en sväng till Nyköping på dagen för att fika hos Daniels pappa.
Sen på kvällen ska vi vara här hemma :)




Kommentarer
EM

Huaa vad kallt ....48 grader mindre än här.

2010-12-21 @ 14:18:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0