IDIOTGUBBJÄVEL

Kom precis hem, har varit på en långpromenad på 1½ timme :)
Skönt att komma ut lite, fint väder var det ju också.

Höll på att få ett cpryck på en gubbjävel också.
Han var ute o gick med 2 asfula små hundar, och stannar mitt på vägen, då ska jag och bullen gå om honom.
Direkt när jag kommer upp jämsides med honom (han såg oss hela tiden så han blev inte precis överraskad) så säger han, ja se till att hålla reda på hunden så inte mina blir uppätna!

VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK, nästa gång nån gubbjävel öppnar käften ska jag fan säga, ja se till att hålla rätt på hundarna, annars blir dom lunch!!

Jag tror faktiskt han stannade enbart för att få öppna käften..

 

<3





Kommentarer
LillKoppen

Tävlingen är avslutad, kolla om det var du som vann!

2010-12-29 @ 13:09:10
URL: http://enjoytheliiife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0