Evenemang

Hej hej bloggen, eller ska jag säga godnatt? Snart dags att sova kanske?

Efter kryssningen som jag och D var på ihelgen så blev jag sjukt sugen på att åka på en till.

Så jag skapade mig ett litet evenemang på facebook, så i januari bär det av till Tallin!
(Har du inte fått inbjudan men vill följa med? Hojta till då så fixar jag det)

Bakade förresten en kladdkaka idag, som blev sjukt god. Grädde till ofc ;) Så efter den sockerbomben så är jag inte så trött.




Båten vi ska åka :)



Kommentarer
aaa

Blev det något ligga som du sa? ;)

2010-12-19 @ 23:39:25
anneh

Sitt du där i Kista o skriv anonyma kommentatrer ;) Förstår inte riktigt vad du menar, men ja det blev MASSOR med ligga på kryssningen jag var på, och det kommer det även bli på nästa ;)

Om du vill nåt mer, så kan du skriva ditt namn o mailadress.

2010-12-20 @ 05:41:24
URL: http://anneh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0