Dag 19 på utmaningen, detta ångrar jag.

Jag brukar inte ångra mycket jag gör, ärligt talat ångrar jag bara en sak i mitt liv, och det är en sak jag tidigare nämnt här i bloggen. Och det är att jag har litat på en person som verkligen INTE går att lita på.

Den här personen har pratat bakom ryggen på mig till mina vänner, hur kan man vara så trög så man inte fattar att dom kommer berätta det för mig?

Men nu har jag lärt mig att inte lita på någon förutom mig själv, så idagsläget är det ett fåtal personer jag litar på, och ni är guld värda <3


Kommentarer
Anonym

Har man blivit förrådd eller på annat sätt blivit sviken av en som man trott man kan lita på, är det svårt att utvecla en riktig förtroende mot någon. Men det finns bra personer där någonstans, tro mig!

PS. Lite konstiga kommentarer!

2010-12-09 @ 16:08:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0