Dag 11 på utmaningen, mina syskon.

Mina syskon.

Jag har 2 systrar, S och K.
S är 12 år äldre än mig, och K är 2 år yngre. Så jag är mellanbarn.

Jag och S bor väldigt nära varandra, så vi ses ganska ofta.
K däremot bodde i närheten, men flyttade i somras till en stad ca 50 mil bort. Tanken är att hon ska plugga där.

K och jag hade bättre kontakt när vi var små än nu, av den enkla anledningen att vi bodde under samma tak.
Finns många roliga minnen.

Kommer speciellt ihåg när hon hade brutit 2 fingrar (eller dom hade väl hoppat ur led och tillbaka, skitsamma hon fick ha gips iallafall), och vi sitter i mammas säng. Helt plötsligt puttar jag ner henne från sängen, självklart landar hon på den handen så gipset spricker.

Helt onödigt, men kul var det. För tillfället iallafall ;)

Haha, nu skrattar jag så mycket så jag nästan börjar gråta. Vad arg hon var på mig.. Hahahaha!





Kommentarer
K

Hahaha kommer också ihåg gipsincidenten. Shit va sur jag var. Haha!

2010-12-01 @ 10:58:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0